Mad og Praktik

Morgen- og eftermiddagsmad

I Morgen-SFO tilbydes morgenmad mellem kl. 06.30-07.30. Morgenmaden kan bestå af havregrød, en boller eller lign.

I Eftermiddags-SFO serveres der HYGGEMAD, som består af et lille eftermiddags-mellemmåltid som brød, frugt, grønt eller lign. kl. ca. 13.30

Tøj og praktisk

Børnene skal medbringe skiftetøj svarende til vejr og årstid., og de må meget gerne have skiftetøj i deres kasse samt evt. skiftesko. Det er en god idé at skrive navn i tøjet.

Mobiltelefoner, tablets og smartwatch

De elektroniske devices er i tasken, mens barnet er i SFO. Der kan efter aftale med en pædagogisk voksen ringes f.eks. i forbindelse med lejeaftaler eller behov for kontakt til forældre.

Ind- og udtjekning

Foregår på skærme ophængt i SFO'en, når barnet møder ind i SFO'en, og når barnet tager hjem. Barnet tjekker selv ind/ud evt. med hjælp fra en voksen/forældre.

Sygdom og ferie

Skal meldes ind af forældre på Tabulex, og gerne i god tid.