Kommende skolestarter 2025/26

INFORMATIONSMØDE for kommende skolestartere:
Viby skole afholder Informationsmøde for kommende skolestartere 2025/2026 torsdag 19. september 2024 kl. 17.00-19.00 på afd. Ørstedvej, Ørstedvej 63 B, Indgang D - Tutten (gå gennem skolegården til indgang D). Se invitationen nedenfor, som er sendt til kommende skolestartere 2025/2026.

OM SKOLESTART I ROSKILDE KOMMUNE:
Alle børn begynder som udgangspunkt i skole det år, de fylder 6 år. Forældre skal selv skrive deres barn op til skolen via den digitale skoleindskrivning. Alle forældre får besked i deres digitale postkasse, når det er tid.

Året før dit barn fylder 6 år, får du i inden ugen 42 et brev i din digitale postkasse med information om skoleindskrivningen. Her er der informationer om, hvordan skoleindskrivningen foregår.

Du skriver dit barn opi den digitale skoleindskrivning, når den er åben.

Du kan læse meget mere om skolestart og skoleindskrivning på Roskilde Kommunes hjemmeside: https://roskilde.dk/borger-familie-og-boern/skole/skoleindskrivning

TILFLYTTER EFTER DIFGITAL INDSKRIVNING ER LUKKET:
En kommende skolestarter elev, som flytter til skoledistriktet efter den digitale indskrivning er lukket, skal kontakte skole direkte for indskrivning på email: vibyskole@roskilde.dk.